Welkom, gast. Klik Log In of anders Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board

Home Website HelpZoekLog InREGISTREER HIERPM aan admin Forumregels  

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Afdrukken
The Closet (Gelezen 135 maal)
Johan
Administrator
Niet aangemeld

Brussel
Leeftijd: 37
Geslacht: male
The Closet
23. Jun 2010 om 16:13

Deze kortfilm van een goeie drie minuten had ik al een poosje geleden op de 'Jaspers vlinders' Facebook groep gepost, maar ik vind hem zo goed gemaakt dat ik hem jullie ook niet wil onthouden.

Dat ik het filmpje hier zet en niet op het 'Film en Televisie' board heeft uiteraard alles met het thema te maken.
Het filmpje is in het Engels, maar daar het bijna uitsluitend met beelden verteld wordt, is dat uiteraard geen probleem.

Ook even kijken of hier mensen zijn die de symboliek van 'The Closet' (De kast) kunnen zien. Waarom denk je dat de maker zijn film zo heeft genoemd?

Denk bvb ook aan 'Jaspers vlinders' en de verschillende betekenissen die de vlinders krijgen in het boek.
Naar boven

Word fan van Johan op Facebook en Netlog
IP Gelogd

Alfwyn Gwendorn
Junkie
Niet aangemeld

↑→→→ Have a nice day ←←←↓

Wervik
Leeftijd: 16
Re: The Closet
Reageer #1 - 23. Jun 2010 om 18:51

Ik vind het echt een mooi filmpje, was de oude man nu de jongen in de kast of die hem telkens kwam bezoeken?

Ik weet trouwens waarom ze het "The Closet" hebben genoemd, maar voor de mensen die het niet weten zal ik het niet vertellen.  Melig
Naar boven

...
♪♫Didn't make sense not to live for fun, you're brain gets smart but you're head gets

IP Gelogd

johan-fan
Forumfreak
Niet aangemeld

Leeftijd: 12
Reageer #2 - 28. Jul 2010 om 19:17

ik snap het niet goed eigenlijk
Naar boven

johan-fan  
IP Gelogd

Johan
Administrator
Niet aangemeld

Brussel
Leeftijd: 37
Reageer #3 - 28. Jul 2010 om 20:30

Alfwyn Gwendorn schreef op 23. Jun 2010 om 18:51:
Ik vind het echt een mooi filmpje, was de oude man nu de jongen in de kast of die hem telkens kwam bezoeken?

De oude man was de jongen die de jongen in de kast kwam bezoeken. Dat wordt duidelijk gemaakt aan het begin wanneer het beeld overgaat van het gezicht van de man naar het gezicht van de jongen.
Naar boven

Word fan van Johan op Facebook en Netlog
IP Gelogd

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Afdrukken