Welkom, gast. Klik Log In of anders Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board

Home Website HelpZoekLog InREGISTREER HIERPM aan admin Forumregels  

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Afdrukken
Masha hier~! (Gelezen 226 maal)
BlackRabbit
Groentje
*
Niet aangemeld

FUJOSHI BEAM!

Nederland
Leeftijd: 15
Geslacht: female
Masha hier~!
26. Mei 2010 om 23:03

beschaamdHallo, ik ben Masha en ik ben 14 (bijna 15) jaar oud, ik woon in de Provincie Groningen...
Umm... Ik ben een otaku/anime fan en een fujoshi/fan van veralen over jongensliefde (xD ik vind het echt te cute <3)
Ik hou van horror in boeken en animes maar hou niet van amerikaanse horrorfilms.
Mijn kledingstijlen zijn Visual Kei (Japanse Punker) en Gothic Lolita (elegante stijl met veel ruches en strikjes)
Ik hou van tekenen, piano spelen, koken, animes, manga, BL, Phoenix Wright Ace Attorney, Japans leren, Fanfictie/Art maken, Japanse horror, extreme drama in fictie en cupcakes X3
Ik ben op deze site gekomen omdat ik het boek Jaspers vlinders al 3 keer he gelezen en het het beste boek OOIT vindt (veel beter dan Twilight!)
Aangenaam kennis te maken!
Naar boven

IP Gelogd

Johan
Administrator
Niet aangemeld

Brussel
Leeftijd: 37
Geslacht: male
Re: Masha hier~!
Reageer #1 - 27. Mei 2010 om 08:48

Welkom op het forum, Masha!

Jij leert Japans? Niet meteen een van de gemakkelijkste talen. Ik heb het zelf ook eens geprobeerd een paar jaar geleden, maar je moet er wel ontzettend veel tijd en geduld in stoppen om de kanji tekens onder de knie te krijgen. En dat geduld had ik niet. Knipoog

Zelf hou ik ook wel van animé. De films van Hayao Miyazaki (Spirited Away), Mamoru Oshii (Ghost in the Shell) en Katsuhiro Otomo (Akira) vind ik fantastisch.

'Jaspers vlinders' is wel een heel ander verhaal dan 'Twilight', maar als je zin hebt om de echte anti-twilight te lezen, dan kan ik je het boek 'Laat de ware binnenkomen' van John Ajvide Lindqvist warm aanbevelen. Dat is een Zweedse vampierenroman die romantiek, kil realisme en extreme gruwel uitstekend weet te combineren. Een paar jaar geleden is er ook een uitstekende film van gemaakt ('Let the Right One In').

Over de film staat reeds een thread in de 'Film en televisie' afdeling, waar je ook de trailer kunt bekijken.
Naar boven

Word fan van Johan op Facebook en Netlog
IP Gelogd

BlackRabbit
Groentje
*
Niet aangemeld

FUJOSHI BEAM!

Nederland
Reageer #2 - 27. Mei 2010 om 17:44

Teehee~! Bedankt!
Japans leren kost heel veel tijd en motivatie dus ik doe het nu ik nog genoeg vrije tijd heb ^__^
Kanji zijn inderdaad best pittig om te leren... er zijn meer dan 1000 karakter  Schokkend
Ah Hayao Miyazaki films vinden mijn ouders ook leuk en kijken we altijd samen =D Ghost in the Shell en Akira staat nog op mijn 'moet kijken' lijst XD
'Laat de ware binnenkomen' is een film en boek dat mij door veel mensen is aangeraden, maar ik heb op dit moment geen tijd om naar de bieb te gaan (Komende 2 weken 11 overhoringen D=) en ik heb geen geld om een film te huren  beschaamd
... Ik kan niet wachten om het te kijken ...
Naar boven

IP Gelogd

Koen
Actief lid
*
Niet aangemeld

Mangaheuvel.be

Leeftijd: 31
Reageer #3 - 27. Mei 2010 om 21:44

Leuk, een nieuwe animefan erbij!  Koel

Zeker ook Grave of the Fireflies bekijken, beste animatiefilm ooit!
Naar boven

Manga! Manga!
IP Gelogd

Bill_Tomphson
Junkie
Niet aangemeld

Watch the stars...Tey'll
tell you everything

Leeftijd: 16
Reageer #4 - 27. Mei 2010 om 22:05

Wow, ik snap echt niets van die vaktaal Grijns.
Naar boven

everybody in my buddy list!

IP Gelogd

Alfwyn Gwendorn
Junkie
Niet aangemeld

↑→→→ Have a nice day ←←←↓

Wervik
Leeftijd: 16
Reageer #5 - 28. Mei 2010 om 18:33

Welkom op het forum!!
Ik heb zelf ook nog gekeken naar Souleater en kijk nu naar Bleach  Grijns.
Naar boven

...
♪♫Didn't make sense not to live for fun, you're brain gets smart but you're head gets

IP Gelogd

BlackRabbit
Groentje
*
Niet aangemeld

FUJOSHI BEAM!

Nederland
Reageer #6 - 28. Mei 2010 om 18:57

Yay meer anime fans XD
Ik heb Grave of the Fireflies in mijn dvd-kast staan en ik kijk hem als ik inspiratie nodig heb voor mijn fanficties.
Soul Eater... daar ben ik ook laatst mee begonnen, maar ik vergat het steeds te kijken, net zoals Durarara, ik moet alle afleveringen inhalen ... *zucht*
Oh ja, een aanrader van mij: Hetalia Axis Powers, korte afleveringen van 5 minuten, je leert er geschiedenis mee, en vlaggen.
Het gaat over alle landen als mensen, Nederland zit nog niet in de anime maar well in de manga ...
De mangaka heeft dit gemaakt, FIFA 2010 komt eraan!
...
Naar boven

IP Gelogd

Eva
Globale Moderator
Niet aangemeld

Wees een vlinder!

Gent
Leeftijd: 19
Reageer #7 - 29. Mei 2010 om 18:38

Welkom op het forum Masha!
Super dat je Jaspers Vlinders heb beste boek ooit vind ; is nl. idd een heel goed boek! Knipoog
Naar boven

Ik blijf voor je vechten, of je het nu wil of niet.
Eva  
IP Gelogd

johan-fan
Forumfreak
Niet aangemeld

Leeftijd: 12
Reageer #8 - 30. Mei 2010 om 16:12

welkom op het forum
jaspers vlinders vind ik ook het beste boek ooit Grijns
Naar boven