Aah, verschrikkelijk. Ik heb dit veel te laat gepost maar ik zal het toch doen.
Op 3 en 4 september vind de grootste larp in vlaanderen plaats, "Chalice 7: De zwarte vlam" zal deze keer doorgaan in Brugge en loopt van vrijdag (ergens in de avond na school uiteraard, meer info op de site) tot zaterdag avond, je kan zaterdag blijven overnachten en zondag er nog te ontbijten of je kan gewoon die avond nog naar huis keren.
Er zijn 2 verschillende soorten personages: de spelers en de figuranten.
De spelers zitten al helemaal vol dus daar kun je niet meer in maar aangezien jullie helemaal geen larpkledij of wapens hebben zouden jullie dit zowiezo niet kunnen doen want de spelers hebben een eigen personage, achtergrond en betekenis in het verhaal die je zelf bedenkt
De figuranten (waar ik en heel mijn larpgroep inzitten) zijn eigenlijk de leukste soort (volgens mij

). Hier kun je van boer tot soldaat zijn, van een soort ratbeest tot ork. Hier heb je helemaal geen larp wapens of kledij voor nodig, Chalice regelt alles.
Als je als figurant wil spelen kost je dat 40 euro. Wat krijg je voor die 40 euro? 2 dagen larpplezier, overnachtingen tot eventueel zondag en ontbijt, lunch en diner tot eventueel zondag.
Wil je erbij zijn? Wees snel! Want de plaatsen zijn bijna vol (daarom dat ik mezelf ook zo vervloek omdat ik het nu pas post

)
Alle info en inschrijving zijn op deze site.
http://chalice-larp.webs.com/Laat iets weten als je gaat.