Welkom, gast. Klik Log In of anders Registreer
YaBB - Yet another Bulletin Board

Home Website HelpZoekLog InREGISTREER HIERPM aan admin Forumregels  

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Afdrukken
nachtmerrie (Gelezen 568 maal)
Manu De Buck
Mini-Moderator
Niet aangemeld

Manu

Leeftijd: 11
Geslacht: male
nachtmerrie
03. Jun 2009 om 15:22

nachtmerrie van dit boek jullie ook?
Naar boven

IP Gelogd

Bill_Tomphson
Junkie
Niet aangemeld

Watch the stars...Tey'll
tell you everything

Leeftijd: 16
Re: nachtmerrie
Reageer #1 - 03. Jun 2009 om 17:26

Dat nog niet nee Knipoog Je moet, vind ik toch, altijd realiteit en fictie uit mekaar houden
Naar boven

everybody in my buddy list!

IP Gelogd

books and music
Ex Lid

Reageer #2 - 03. Jun 2009 om 19:44

van een boek heb ik nog nooit een nachtmerrie gehad,ik heb wel ooit heel vroeger eens een paar keer niet durven op staan door een verhaal in een van de griezelbus boeken waar in gezegd word dat er monsters onder je bed liggen. xD
omdat ik nu vooral beelde zie die nakwellen en dat vind'k eng,zoals in (ik dacht de 4de)saw waar je inneens een varkenskop ziet,als'k dan later in het donker naar huis fiets door het bos krijg'k dat meteen terug in m'n hoofd  Smilie
maar bij boeken kan je zo'n momenten gelukkig vermijden Grijns
Naar boven

IP Gelogd

Klaasje96
Fervente fan
**
Niet aangemeld

Zonhoven
Leeftijd: 14
Reageer #3 - 31. Maa 2010 om 14:24

Nog geen gehad. Gelukkig. Wel van een ander boek: Ik was 11 en het was voor 14jarigen.
Naar boven

IP Gelogd

johan-fan
Forumfreak
Niet aangemeld

Leeftijd: 12
Reageer #4 - 31. Maa 2010 om 14:42

ik ook nog niet
welk boek was dat klaas?
Naar boven

johan-fan  
IP Gelogd

Klaasje96
Fervente fan
**
Niet aangemeld

Zonhoven
Reageer #5 - 31. Maa 2010 om 14:45

johan-fan schreef op 31. Maa 2010 om 14:42:
ik ook nog niet
welk boek was dat klaas?

Uhmm, effe denken. Geesten in huis van Patrick Lagrou. (Moest het lezen voor school, sorry Johan.)
Naar boven

IP Gelogd

Johan
Administrator
Niet aangemeld

Brussel
Leeftijd: 37
Reageer #6 - 31. Maa 2010 om 16:35

Klaasje96 schreef op 31. Maa 2010 om 14:45:
Uhmm, effe denken. Geesten in huis van Patrick Lagrou. (Moest het lezen voor school, sorry Johan.)

Niks sorry hoor. Je mag toch zeker nog andere boeken lezen dan de mijne?  Knipoog
Naar boven

Word fan van Johan op Facebook en Netlog
IP Gelogd

Alfwyn Gwendorn
Junkie
Niet aangemeld

↑→→→ Have a nice day ←←←↓

Wervik
Reageer #7 - 31. Maa 2010 om 23:47

Ik heb al eerder eens een post geplaatst over geesten, en ik geloof er nog altijd min of meer in... Ik heb mij indertijd helemaal "zelf-bang" gemaakt door zogezegde "echt" gebeurde verhalen van geesten te lezen en "bloody marry"... oh, die bloody marry maakte mij het bangst van allemaal  Melig. En het misschien wat vreemde is dat ik toen 13-14 jaar was, dus eigenlijk nog niet zo lang geleden, ach ik geloof graag dingen die niet kunnen, vandaar mijn "fantasie" interesse.

Gruwelhotel heeft mij ook behoorlijk bang gemaakt, zo het "bang-zijn-van-ieder-geluid-dat-je-hoort" soort van angst  Grijns!!
Naar boven

...
♪♫Didn't make sense not to live for fun, you're brain gets smart but you're head gets

IP Gelogd

Klaasje96
Fervente fan
**
Niet aangemeld

Zonhoven
Reageer #8 - 01. Apr 2010 om 21:04

Alfwyn Gwendorn schreef op 31. Maa 2010 om 23:47:
Ik heb al eerder eens een post geplaatst over geesten, en ik geloof er nog altijd min of meer in... Ik heb mij indertijd helemaal "zelf-bang" gemaakt door zogezegde "echt" gebeurde verhalen van geesten te lezen en "bloody marry"... oh, die bloody marry maakte mij het bangst van allemaal  Melig. En het misschien wat vreemde is dat ik toen 13-14 jaar was, dus eigenlijk nog niet zo lang geleden, ach ik geloof graag dingen die niet kunnen, vandaar mijn "fantasie" interesse.

Gruwelhotel heeft mij ook behoorlijk bang gemaakt, zo het "bang-zijn-van-ieder-geluid-dat-je-hoort" soort van angst  Grijns!!

Ik ook van Gruwelhotel, lees dat maar eens 's avonds op u kamer heel alleen. Hoorde ik daar nu iets? Melig
Naar boven

IP Gelogd

Bill_Tomphson
Junkie
Niet aangemeld

Watch the stars...Tey'll
tell you everything

Reageer #9 - 01. Apr 2010 om 22:05

Klaasje96 schreef op 31. Maa 2010 om 14:45:
Uhmm, effe denken. Geesten in huis van Patrick Lagrou.

Dat boek heb ik ook nog gelezen. 't Is inderdaad best wel eng, vooral toen er net iemand kwam aanbellen aan de deur om 22 uur, vlak nadat ik

EDIT: Johan, normaal wou ik met bb-codes een stuk spoiler in kleur zetten, maar ik kon dat bericht dan niet meer plaatsen. De site gaf dan een melding : "-"... Huh
Naar boven

everybody in my buddy list!

IP Gelogd

Pagina index wisselen Pagina's: 1
Afdrukken